dijous, 22 d’octubre del 2015

Rosa Abulí: “Hi ha de tot. Jo crec que s’ha d'estimar els alumnes per bones persones, a vegades no tot és treure deus”

Entrevistem la Rosa Abulí, una de les professores de cicles formatius de perruqueria i estètica, que viu a Sant Climent Sescebes. En aquesta entrevista ens explicarà diferents aspectes de la seva feina.


Quants anys fa que treballes com a professora de cicles formatius de perruqueria?
Fa gairebé 15 anys.

T’agrada la teva feina? La canviaries per alguna altra professió?
Sí, m’agrada molt la meva feina. No la canviaria per cap altra professió.

Els teus alumnes són bons alumnes?
Hi ha de tot. Jo crec que s’ha d'estimar els alumnes per bones persones, a vegades no tot és treure deus.

Per a tu et suposa una despesa de gasolina anar cada dia de Sant Climent a Figueres i després tornar a pujar a Sant Climent?
És benzina i temps. Amb el primer pati de 30 minuts en faig prou per anar de Figueres a Sant Climent i tornar.

Per què vas agafar els cicles formatius de Perruqueria?
Abans de ser professora, era l'ofici en què jo volia treballar de gran. També volia ensenyar i transmetre; no és el mateix ensenyar sense transmetre.

De petita ja t’agradava la perruqueria?
Sí. Als set anys ja treballava els dissabtes en una perruqueria en la qual em pagaven 14 pessetes, que equival a 10 cèntims d’euro.

Què destaques del teu pas pel centre, per ara?
És com una segona casa per a mi. Li he agafat molt de carinyo des del primer dia.

Acabem amb algun consell?  
Fes el que t’agrada i fes-ho amb el cor. Has de fer el que realment t’agrada.

Sara Cayuela i Paola Caporale

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada