dimarts, 30 de juny del 2015

Els acudits d'en Lluís Bosch: una contraportada virtual per a la revista del curs 2014-2015

Tal com es va fer l'any passat, tanquem l'Ictinews d'enguany amb els acudits d'en Lluís. Un toc de bon humor per acomiadar el curs.

-Bon dia, els fan aquí els exàmens de jardineria?
-No, s’ha equivocat de planta.
-Caram, comencem bé.

-Mare, què fas davant de la pantalla de l’ordinador amb els ulls tancats?
-Res, fill, és que Windows m’ha dit que tanqués les pestanyes.

Un mariner crida el capità:
-Capità, capità! Terra a la vista!
-Calla, pallús! Que no veus que encara no hem llevat àncores!

-Amor, tinc el nas gros?
-No, tens un nas comú.
-Ah, sí?
-Sí, com un tucà!!

-Quin és el seu pitjor defecte?
-Em poso a totes les converses.
-Li ho preguntava a ell!!
-Ah, perdó.

Hi havia una vegada un lladre tan ximple que quan robava a les botigues se’n duia els maniquís per no deixar cap testimoni.

-Escolti López, aquest és el quart dia que arriba tard aquesta setmana. Quina conclusió en treu de tot això?
-Que avui és dijous?

En un casament:
-Acceptes la teva dona com a esposa en la riquesa, en la pobresa, en la salut i en la malaltia, fins que la mort us separi?
-Sí, no, sí, no, no.

-Ricard, em poses dels nervis!! Només penses en el menjar!!
-Què vols dir, croquetament?

-Em podria dir el seu número de DNI sense l’última lletra, si us plau?
-És clar que sí, que es pensa que sóc un ase? Prengui nota: Se, do, vui, quatr...

-Perdoni, que coneix el senyor Josep Rocabruna i Gratacós?
-Home, el nom no em sona gens, però potser si me’n digués el sobrenom.
-Li diuen el Pumbi.
-Òndia, i tant, si sóc jo.

 A l’escola:
-Pérez, suposo que has estudiat l’examen d’història.
-I tant, senyor professor.
-Molt bé, parli’m del Tercer Reich.
-És el de la mirra?

Dos bojos troben tres bombes al carrer i decideixen portar-les a comissaria.
Abans d’arribar, un d’ells li diu a l’altre:
-Escolta, què farem si explota una de les bombes?

-Tranquil, els direm que només n’hem trobat dues. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada