dijous, 28 de maig del 2015

La feina del professor d'institut, vista per un alumne en pràctiques

Sóc Abel Lobato Molina, integrador social (TIS), i he estat alumne en pràctiques a l’Institut Narcís Monturiol durant uns mesos.
Primer de tot, vull començar l’escrit donant les gràcies a tot el professorat, als alumnes i en especial a la meva tutora, la Rosa Rodríguez, pel fet d’haver-me acollit des del primer dia amb els braços oberts i haver fet tan agradable la meva estada al centre.
El que més m’ha sorprès, sense cap dubte, és el bon ambient que es respira al centre, un ambient molt familiar que em va cridar molt l’atenció des del primer dia, cosa que facilita el treball en equip.
El fet de canviar de rol i passar d’alumne a professor m’ha permès empatitzar amb la feina que tenen. M'he adonat del sacrifici constant que suposa treballar en un centre educatiu i de la quantitat d’hores extres no remunerades que fan; molta d'aquesta feina no es veu ni es valora. 
Pel que fa a les meves pràctiques, si hagués de repetir l’experiència no dubtaria a tornar a aquest centre, ja que a nivell professional he après moltes competències metodològiques i recursos que en un futur em seran molt útils per dedicar-me al món social.
Per concloure, vull agrair l’oportunitat que m’ha brindat el centre. Gràcies a aquest període de pràctiques, he adquirit experiència i confiança suficient per poder afrontar el meu futur laboral.

Abel Lobato

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada